Pravidla zpracování recenzí

PRAVIDLA ZPRACOVÁNÍ RECENZÍ

společnosti ADITIMI s.r.o., IČO: 21756724, se sídlem Králova 279/9, 616 00 Brno - Žabovřesky, Česká republika, zapsané v obchodním rejstříku, vedené u Krajského soudu v Brně, sp. zn. C 140033/KSBR, kterou zastupuje Marie Zukalová, jednatelka,

pro prodej zboží prostřednictvím eshopu https://www.aditimi.cz.

(dále jen e-shop).

 Recenze, které zveřejňujeme, pocházejí výhradně od zákazníků, kteří si recenzované produkty na e-shopu skutečně zakoupili.

Za tímto účelem obdrží naši zákazníci po nákupu na našem e-shopu odkaz na hodnocení, který mohou použít k vložení recenze k zakoupeným produktům.

Jak mohu ohodnotit zakoupený produkt?

 E-maily s odkazem na vložení recenze produktů můžete dostávat dvěma způsoby, na konci objednávky můžete zvolit tyto možnosti:

  1.  Souhlas se zasláním e-mailu s odkazem na vložení recenze prostřednictvím zbozi.cz můžete udělit během procesu objednávání bezprostředně před odesláním objednávky.
  2. Nevyjádříte nesouhlas se zasláním e-mailu s odkazem na vložení recenze prostřednictvím Heureka.cz. Nesouhlas můžete udělit během procesu objednávání bezprostředně před odesláním objednávky.

Každý registrovaný uživatel bude mít možnost napsat recenzi k zakoupenému produktu na e-shopu. Tuto možnost budete mít také ve vašem uživatelském účtu. 

Jak je zajištěno, že recenze produktů nejsou falešné?

Pouze registrovaní zákazníci, kteří si u nás zboží zakoupili, mohou vložit recenzi k zakoupenému produktu po přihlášení na e-shopu. Technicky možné zadávat hodnocení produktů pouze u skutečně zakoupeného zboží. 

Jak určujeme, které recenze jsou nejdůležitější?

Recenze jsou řazeny podle jejich aktuálnosti (od nejnovějších po nejstarší). Neupřednostňujeme kladné recenze, neposouváme je na první příčky. 

Jak mám postupovat v případě, že mi odkaz na hodnocení produktu nebyl zaslán?

Do 14 dnů od obdržení objednávky máte možnost kontaktovat náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailu info@aditimi.cz a poté vám bude zaslán odkaz.